.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت نوه از حساب پدربزرگش برای خرید بازی
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.
سرقت نوه از حساب پدربزرگش برای خرید بازی

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از یک میلیارد ریال از حساب بانکی‌اش، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت. ماموران سرنخ‌هایی از عامل برداشت از حساب این فرد به‌دست آوردند و متوجه شدند برداشت‌کننده غیرمجاز نوه ۱۵ ساله مال‌باخته است.

 

وی با بیان اینکه پسر ۱۵ ساله ساکن بهشهر همراه پدربزرگش به پلیس فتا دعوت شدند، ادامه داد: این نوجوان در حالی که از کار خود پشیمان بود و از عواقب آن هیچ اطلاعی نداشت، به ماموران گفت یک میلیارد ریال را از حساب پدربزرگش برداشت کرده و صرف خرید بازی‌های آنلاین رایانه‌ای یا شارژ حساب بازی‌های اینترنتی کرده است.

 

مفخمی با اشاره به اینکه شاکی از شکایتش صرف نظر کرد، افزود: در این پرونده، گرچه نوه نوجوان بازداشت نشد، اما لازم است خانواده‌ها توجه داشته باشند که اطلاعات مربوط به حساب بانکی و کارت‌های عابر بانک خود را نزد خود نگه دارند و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.529 seconds.